ikincianalik Haftaya aşı yaptıracağım ama çalışıyorum bi önceki gebeliğimde çok etkilemişti beni ikinci yapılışımda da o kadar etkilenir miyim.. ateş eklem ağrısı vardı şimdi de olur mu
orhismommmmmm ikincianalik bende oldu ıkı gün kalkamadım yerimden kolum kalkmadı ateşim çıktı başım agrıdj
duygunisa ikincianalik ben Çarşamba günü yaptırdım iki gün boyunca ciddi anlamda baş ağrısı yaptı bende kendime yeni yeni geliyorum
ruti ikincianalik karma olmayanı bende halsizlik ve vücut ağrısı yaptı, 2 gün sürdü. Cuma iş çıkışı yaptırıp hafta sonunu dinlenerek geçirdim.
sibel3329 Ateş yapmadı ama grip gibi eklem ağrısı çektim 2 gün halsizdim uzandım hep. 2. Pazartesi olucam bakalım nasıl olacak
balbocegii ikincianalik kişiden kişiye değişiyor benim sadece kolum acıyordu kaıpırdattıpım zaman ateş falan olmadı ama ilkinde olduysa bundada olabilir