tubis42 bende 34 de yaptım. Ama doğum yaptığım hastanede anne ünitesi vardı. Doğum servisinden taburcu olunca o ünitede kaldım. Bebeğim küvözde. Çıkınca da anne bebek uyum bölümü vardı birlikte orda kaldık. Hiç evime gitmedim bir ay boyunca hastanedeydim. Sağım da yapıyordum rahatça. Keşke öyle bi imkan olsaymış hastanede . Bi arkadaş gündüzleri hastaneden rica etti anne ünitesinde kaldı süt sağdı fazla fazla. Zaten sağım odasında birikiyor gece de gelmedi 12 den sonra yani . Sabah 6 da hastanede oluyodu tekrardan