Mervedd06 bebeğin suyu nasıl sızıyor sızdığını nasıl anladınız başınız sağolsun benimde 22 hafta bebeğimi kaybettim bir anda 5 cm açılma ile 1 sene sonra tekrar hamile kaldım 22. Haftada önlem amaçlı serklaj oldum zor sürekli ağrı vs oluyor yatıyorum progestan sabah akşam alıyorum hep korkuyorum ama Allah ne dediyse o olur soracağın bir şey varsa yardımcı olurum