Esma006 teşekkür ederim cnm bende aldım ama daha öncede kullanmıştım fakat düzenli 3 ay kullanmadım yeniden bi şans vereyim dedim benim Amh sorunum var. Nasip bakalım jelde aldım jeli de kullandım daha önce ovulasuon filan ama sonuç alamadım hiç. Bu defa eşime de aldım aslında o da düzensiz 1 paket içmişti daha önce bu sefer istikrarlı bi içilecek bakalım umarım bizede nasip olur vesile kılar Rabbim