sevgidnzz Arkadaşlar ilk defa hamilelikte başıma gelen birşey musolllum dendi başına gelen varmı lütfen bilgisi olan paylaşabilir mi
mombloom sevgidnzz geçmiş olsun. nasıl bir şey oluyor o . Ben de ona benzer bir şey çıktı hormonlardan mı oluyor acaba. Ben jiletten şüpheleniyorum
gfc02 mombloom ya bendede birşeyler çıkmış 1 buçuk ay oluyor ama hep aynı doktorlar da ne olduğunu söylemiyor emin olamıyorlar 2 3 doktor siğile benzetti 2 doktorda bunlar siğil değil dedi kafam baya karıştı gitmiyorda
sevgidnzz mombloom size de geçmiş olsun cidiyeye gittim hamilelikte bağışıklık düştüğü için olabiliyormuş ama çok sinir bozucu birşey temizligime dikkat etmeme rahmen olması can sıkıcı siz gittiniz mi doktora