Kızlar ilk Gebeliğim Kızım Olucak. Eşimle Anlaşma Yaptık En Başında Erkek Olursa Sen koyucaksın Kız Olursa Ben Diye. Ben Karen Diye Tutturdum Ama 1 Haftadır Eşim Asel İsmini Aklıma Soktu Hani Beğenmedi de Değilim Ama Çok Kararsızım Siz Olsanız Bu İki İsim Arasından Hangisini Seçerdiniz?🫠