fidanzeynalova Hamilelikte saçlarınızı açtırdınız mı? Dipten değil uçlardan. Normalde doktorum 12 haftadan sonra izin veriyor boyamaya. Ama saç açıcı kullanmayı soramadim
pisico fidanzeynalova diplere fazla yaklaşılmadığı ve iyi havalandırılmış bir yerde yapıldığı surece 2.trimesterden sonra bir riski yok diye biliyorum ama herkesin süreci değişir. Bence doktorunuza sorun direkt 😊