Kızlar bugün kontrolümüz vardı 16+6dayız doktor her şey tam haftasına göre gidiyor dedi ama kafasında iki tane kist gördü sağ ve sol tarafta ama bunlar küçük korkulacak bi durum yok dedi daha sonra bağırsaklarında parlaklık gördü içimiz rahat etsin bi perinatolojiyede görün dedi perinatolojiden randevuyuda en erken 2 hafta sonraya buldum özellerde bile yok erken randevu duyunca çok telaşlandım doktor korkulacak bişey yok bu kistler zamanla geçer ama içimiz rahat etsin yinede bi perinatolog görüşü alalım dedi daha önce böyle duyduğunuz şeyler var mı bana bi akıl fikir verin