feyzaciim Kızlar ne gibi değişiklikler var? Bebek yukarı çıktı benim onu hissediyorum ama hala ara ara saniyelik adet sancısı gibi sancılarım oluyor. Sırtüstü yatınca bir tuhaf hissetmeye de başladım siz ne durumsunuz?
kbrabsra feyzaciim Bende karnimda gerginlik şişlik hissediyorum yavaştan agirlasiyoruz galiba. Ayni durumlar bende de var her an regl olucakmis gibi ağrı oluyor. Bende yoğun kabızlık ve uykuda el kol uyuşması var doktora bu şikayetleri soylucem artık
purpoles feyzaciim bende çok çabuk yoruluyorum sizde var mı yani bacaklarım yoruluyor ağrıyor onun dışında sol tarafım daha sert ve şiş oluyor
ayaznannesi feyzaciim bende ikiz gebeyim bende adet olacakmisim gibiym bobreklerim sızlıyor başım ağrıyor surekli
feyzaciim kbrabsra ya ağırlaşıyor muyuz acaba? Kabul edemediğim bir gerçek bu sanırım. Yataktan kalkarken komik olmaya başladı. Bende kabızlık yok canım erik kiraz çok yiyorum. Gerçi bende ibs olduğu için başından beri hiç kabız olmamıştım. Ben öğretmenim eve geldiğimde bacaklarım o kadar ağrıyor ki anlatamam
feyzaciim purpoles canım bak senin yorumunu görmemiştim şimdi yazdım bacaklarım çok fena yani sabah sıcağı sıcağına anlamıyorum ama akşam uyutmuyor ağrısı 😔 gerçekten çokk yoruyo beni magnezyum kullanmama rağmen
kbrabsra feyzaciim Kesinlilikle agirlasiyoruz birde benim üçüncü gebeliğim daha önce iki sezeryan geçirdim biraz daha zor geçiyor
feyzaciim kbrabsra oo 😔 benim ilk gebeliğim o yüzden hareketlerimi de bilmiyorum herhalde lambır lumbur yoruyorum kendimi bayağı
lazcino kbrabsra selam benim de 3. Gebelik. Uyku hali hala bırakmadı peşimi. Demir düşük bende . Ondan dolayıda olabilir . Ne zaman enerjimiz gelecek acaba
Anne123__ kbrabsra benimde üçüncü gebelik ağırlaşma var bir il yaparken sürekli kendimi oturarak buluyorum dinlenme ihtiyacı hissediyorum. Bugün ilk kez regl sancısı gibi sancılar girip çıktı tahminimce bebek yuksrı çıkıyor diye kasılıyor rahim. Allah yardımcımız olsun
Iremm2611 Bende de regl ağrısı gibi oluyor ve yatamıyorum bel ağrısıyla uyanıyorum resmen kabızlık da var
Anne123__ yenidoganzeynep benim üçüncü gebelik üçünüde çok erken vakitlerde hissetmeye başladım bunda da 11 haftalıktı günde bir iki kere böyle seyirme şeklinde hissediyordum 14 haftadan sonra bariz hareketlere başlamıştı doktora gittiğimde de genelde sağda ve alttan hareketleri hissediyorum demiştim doktorda bebeğin sağda ve yüzü koyun aşağı doğru dönük el ve ayakları ve çok hareketli demişti😂😂
sifadrmaz feyzaciim benim de 2. Hamileliğim ilkinde olan belirtiler yavaştan başladı mesela nabız yüksekliği belki bunda olmaz dedim ama yavaştan başlıyor sanki bel ağrısı yatarken özellikle şişlik hepsi mevcut
ayaznannesi feyzaciim bende böbrek taşı var ikinci dogumumda düşmüştü bir sorun yoktu bunda da ara sıra sizlamalar oluyor ondan dolayı die dusunuyorum
ayaznannesi yenidoganzeynep hayır pıt pıt atıyor vala daha sidetlenmedi ama sol tarafımda baya atıyor bide küçük karnimda baya hisediyorum benimkiler ikiz ondan çok hisediyor olabilirim