babygunes yürüdüm şükürler olsun ama gaz çıkaramadım ne yapabilirim :( tavsiye almak istiyorum çok sancım var ağrılarım var
asliyorgun babygunes çok geçmiş olsun canım gaz çıkarmak için kayısı kompostosu içmelisin ben ilk doğumumda öyle yapmıştım yani bir de nescafe gold bol bol iç o da çok yarıyor
deletedmom43191 babygunes bol bol su iç yürüyüş yap cikar illa ki midende bisey yok suan hemen çıkmaz
Tortilla babygunes kalcadan agrı kesıcı yaptır hıc agrın kalmaz. 4 saate bır. Gaz ıcn doktordan ılac ısteyebılırsn bana müshıl gıbı bısey vermıstı. ne var ne yok cıkıyor karnında ınıyor hem.
semahayall babygunes hoşaf hoşaf hoşaf , bende pazartesi olucam , hoşafımı hazırlayıp götürücem hastaneye , ilk doğumda da hoşaf içtim ve bol su , gaz konusunda sıkıntı yaşamadım
byznrgkcn Sezeryandan memnun kaldın mı yani doğum şekli olarak hangisini öneriyorsun ? Sancılar için ağrı kesici vermiyorlar mı doğum sonrası
babygunes byznrgkcn kesinlikle kişiye özel bir süreç büyük ihtimalle doktorum çok iyi benden sonra giren kız ameliyata yürüdü hemen benim başım döndü bilmiyorum ben çok zorlandım birine tavsiye vermek istesem önermem maalesef ama normal doğumu bilmiyorum belki daha zor belki daha kolay ama ben sezeryanda çok zorlandım
pamugummmm Ben de çok zorlanmıştım gaz konusunda en son merdiven inip çıkmıştım birkaç merdiven hareket olsun diye.
daisy__ Bol su bol yürüyüş kayısı kompostosu rezene çayı da içebilirsin bide sürekli sakız çiğne gülüm geçmiş olsun Rabbim sana bağışlasın
1ogrencianne babygunes ben ilkinde hoşaf götürmeyi akıl edemememiştim. Ama çok yürüyüp merdiven inip çıkmıştım sabaha kadar o yüzden gazımı çıkartabilmiştim. Yoksa fena bir ağrı oluyor gaz sıkışınca. Hoşaf yapabilecek biri varsa yapıp getirsin bence 🌸