snur10 insülin iğnesini şeker testi yaptırdığınız için değil yaptırdığınız testte şekeriniz yüksek çıkarsa kullanıyorsunuz, onu da hemen vermiyorlar önce diyet ile kontrol altına almaya çalışıyorlar eğer hala yüksekse insüline başlanıyor. Bence yaptırın bu testin bir zararı yok ama gebelik şekeri malesef zararlı. Allah korusun bebeğin şekeri düşük doğabilir, sonradan şeker hastası olabilir. Ya da daha fazlası. O yüzden teste olumsuz bakmayın inşallah çıkmaz şekeriniz.