Arkadaşlar hastaneye gittim 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim şimdi 8. Haftamdayım henüz hastaneye gitmedim bebeğim için endişeliyim gebelik belirtilerim bu hafta yok denecek kadar az göğüslerim sönmeye başladı kasık ağrılarım yok artık bu durumu yaşayanlar var mı