Neslihanblut Doktorum 30+6 da 2107 gram dedi 2 hafta sonra tekrar gittik 33+0 da 2475 dedi doktorum boyu da 44 cm gelişimi güzel normal dedi ama kafası 3 hafta önde 37 hafta ile uyumlu doktorum bu durum tek başına sıkıntı olmaz dedi ama yinede korkuyorum
gizemli00 Neslihanblut sıkıntı olmaz demiş bence kendinizi üzmeyin kilosuda gayet güzel bende 33 haftalığım 2155 gr
bsraasl Neslihanblut canım doktorun sıkıntı yok dediyse hiç aklına takma bence. Bende 34+2yim yarın gidicem bakalım bize kaç kilo diyecek
ebrudefnee Neslihanblut canım bence gayet kilosu felan bende 33+6 da gittim 2150 gr 42-43 cm dedi boyunada
dgngr Neslihanblut yoo olmaz maşallah diyelim. Benim de büyük. 2800 gram çıktı 34. Haftada. Kafa ölçümü hakkında yorum yapmadı