paypert Merhabalar, 12 haftalık hamileyim ve 1 haftadır geçmeyen ve ara ara da aşırı şiddetlenen bir baş ağrım var. Ve sürekli tansiyonum düşüyor 7-4 tansiyonla ayakta kalmaya çalışıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu
annekiz6141 paypert benim de tansiyon çok düşerdi büyük kizmda bunda iyiyim 1,2 kes baş agrım oldu ama bende migrende var 🥺 ben ya migren taşı kullandım ya da gratisde migren bandi var soğuk şekilde onu yapıştırdim sakaklarima
marlam paypert bende tam tersi yüksek tansiyon vardı geçmiş olsun ve bence tansiyonun düşmüş tuzlu bir şeyler ye acil yakınsa git bir görün
tomrisaykol Korkutmak gibi olmasın ama bu tansiyon çok düşük canım acile göründün mü ihmal etme. Kusma halsizlik vs varsa serumla takviye alırsın. Vücudun da demir eksikliği artmış olabilir. Biraz daha sabır inşallah iyi olursun
paypert tomrisaykol O kadar kötüydüm ki kaç gündür yeni bakabiliyorum telefona. Midemden dolayı düzensiz beslendiğim için tansiyonumda düşmeler olduğunu söyledi. Daha sık ve az yemem gerekiyormuş. Kanım güzel çıktı çok şükür