kpsslianne tgdidem ikinci gebeliğim Ocak 8 gözüküyor ilk gebeliğim de Ocak 14 ocaktan gidiyorum ben 😍
aframoms13 tgdidem benim 7 ocak görünüyor ama o kdr beklemez bence ilk bebem 36 da dogmustu bu da muhtemelen aralık sonu gibi gelir😄
nuryldrm1 tgdidem bilmiyorum ki 😅saglık ocagı 6 haftalık dedi telefondaki takvime göre 5+5 salı günü hastaneye gidecegim net belli olur haftası. Sizin ki kaç haftalık