Tugbakanberoglu bir an önce tedaviye başlamalısın. Asıl tedaviyi ihmal edersen bebekte boy kısalığı, gelişim geriliği, zeka sorunlarına yol açıyormuş. Benim de 5 çıkmıştı hemen ilaca başladım 1.90’a düştü her ay düzenli tahlil veriyorum. Doktor kesinlikle ihmal edilecek bir şey değil dedi. Tedavi olamamazlık yapma o dediğin yanlış öyle bir şey mümkün değil hamilelerin çoğunda çıkıyoe tiroid önlem aldıktan sonra bir şey olmaz Allah’ın izniyle 😊