Benim sadece 1 tane kürtajım oldu, devlet hastanesinde oldum yatışım yapıldı kanama başlasın diye ilaç verildi ama kanamam olmadı 1-2 saat sonra yanlış hatırlamıyorsam kürtaja alındım çok kısa bir süre uyutuldum uyandığımda bitmişti 1 hafta 10 gün kadar kanamam ve kasık ağrım oldu. Uyutulduğun için çok kolay bir işlem oluyor, çok geçmiş olsun. Test yaptırmanıda şiddetle öneririm çünkü 3 sağlıksız gebelik göz ardı edilmemeli hakkında hayırlısı olsun 🌸🤲🏻