Kızlar göğüs pompası mutlaka çantanıza koyun Çünkü benim Göğsümün ucu yoktu. bebeği tutturmak için önce onunla masaj modunda sağım yaptım. sonra hemen bebeğe tutturdum Böylece Göğsümün ucu çıktı. Emzirme yastığı gerçekten lazım oluyormuş. zaten emzirmeyi bilmiyorsunuz O çok işe yarıyor. ama arkadan bağlayın mutlaka aşağı kaymasın. Ben vajinal dogum yaptim kanamam da cok oldu o yuzden 4 taneden fazla pijama altı kirlendi ona göre koyun. Mutlak ve mutlaka buz aküsü alin dikişler cok şişiyor. Onu koyup üzerine oturursunuz. Benim hemen indiriyordu şişliği. Bebeğe isimli hastane çıkışı yaptırdıysanız. fotoğrafta çekeceksiniz hemşireyi ilk önce normal bir şey verin Çünkü kan bulaşıyor giydirdiğimiz takıma. Toka mutlaka koyun Çünkü saçlar perişan ediyor. Çok terleyeceksiniz ona gore kıyafet alin.
Ve son olarak göğüs ucu kremi mutlaka alin acıyor cunku direk. Benimki lansinoh.
Benim göğüs pompam acura ac 3030 cok memnunum hiç diğerlerine para vermeyin boşuna.
Ve mutlaka göğüs kalkanı var philips avent onu alın yanınıza süt cok akıyor. Onu da bebeğe kaşıkla verebilirsiniz.
Cay kaşığı da alın ne olur ne olmaz. Emmez ise sagip kaşıkla verirsiniz.
Yedek battaniye de alin bebegi koyduğunuz yere sermek icin