byzkds Anneler 18mm serviks boyuyla yatışım yapıldı şu anlık tedavi şekli nasıl olur bilmiyorum benim gibi serklaja ihtiyacı kalmadan ilaç dinlenmeyle iyileşen oldu mu ,desteğinize ihtiyacım var😔❤️
sulenurmuezzinoglu byzkds kaç haftalıksınız benimde öyle yatış vermiyolar progestanla idare ediyorum sancınız felan mı olduda yatış verdiler bişiyim olmadığı için yatışta vermiyolar bana evde dinlen die
annekiz6141 byzkds kaç haftaliksin kuzum? Rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸
elifcepel byzkds byzkds ilk hamileliğimde progestan mıydı adı hatırlamıyorum iğne vuruluyordum hafta bir. Hergünde fitil şeklindeki ilacı uyguluyordum. 3.ayımdan itibaren evde yatarak geçti sürecim. Korkma Allahın izniyle birşey olmaz.
ozgeBudak006 16 haftalkkkrn 22 mm serklaj oldum. Şimdi 31 haftalıgım ve uzunluk 38mm.progestanda kullanıyprum. Sadece progestanla dinlenmeylede güzel haftalara gelenler var okumuştum burda. Ama doktor serklaj önerirsede hiç panik yapma korkcak hıcbırsey yok canım hatta senin için daha güvenli
feyzaciim ozgeBudak006 canım çok geçmiş olsun bol bol yumurta ye. Arkadaşım da 35. Haftada bu sebeple doğum yapmak zorunda kaldı ve bebek kuvöze bile girmeden sağlıkla çok şükür kucağındaydı. İnşallah senin tam vaktinde güzellikle gelir ama beslenmeyi arttır inşallah sorunsuz olsun ❤️
sulenurmuezzinoglu byzkds hangi hastaneye gidiyosunuz bilkent yazılmışta hangi doktor acaba bende bilkente gidiyorum kısa oldunuda biliyorlar ama perinotoloji takipliyim artık eve gönderiyo hiçbişi yapamayız sancın gelmesse diyolar
sulenurmuezzinoglu byzkds benim 19. Haftamdan beri kısa öğreneli ilk 30 lardaydı hızla kısalıyo 20 lere düştü mm şuan 24+4 olduk haftada bi gözüküp geliyorum 20 mm di en son açılma olmadı sürece bişi yapamıyolar günde bir progestanla evde yatıyorum sürekli bukadar ilerledi açılma başlarsa yatırıp durdurmaya çalışırlarmış olduğu kadar gelmek isterse zaten gelir bişi yapamayız diyolar ama beslenmenize dikkat edin benim safra kesemde sıkımtı oldu için süt yumrta yiyemiyorum bunları tüketinki bebek biraz büyüsün erken doğacak zaten ama ben yiyemiyorumda yasak
sulenurmuezzinoglu byzkds ve şuan hastanede de size bişi yapmazlar aynı şekilde evdede yatabilirsiniz açılma başlarsa önemsiceklerini söylüyolar okadr ilgileniyolar tualet ihtiyacı dışında kalkmıyorum bukadar ilerledik eğilmeyin bile inşallah sağ salim kavuşuruz sizede geçmiş olsun 🙏