H_M_ uzuncab bende arada bıçak batması gibi birşey oluyor bence odur bilmiyorumda bende ilk hamileligim merak ediyorum burda bekleyeyim
kslcvrye uzuncab karnınız sertleşir ağrı olur ama düzensiz olur yalancı sancı kaç haftaliksiniz haftaniz küçükse dikkat edin kendinizi takip edin düzenli mi değil mi diye Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
fkurtba uzuncab bende karnım böyle taş gibi oluyor bir yerde kocaman bir kabarma oluyor o an sonra kendi kendini salıyor
newmomad Genelde sertleşmeden kendini belli ediyor bazıları adet gibi dese de en belirgin özelliği sertleşme
H_M_ uzuncab bende 35+2 günlük zamanı gelseydi hayırlısı ile bir dogursaydik valla nasıl doğuracam diye düşünüp duruyorum 😂
kslcvrye uzuncab Ozman yalancı sancıdir gerçek sancı yerinde durdurmaz anlarsınız Zaten Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah cümlemize 🤲
newmomad H_M_ yok o bebeğin pozisyonudur bi bölgede oluyorsa. Yalancıda tüm karın taş gibi oluyo komple karın sıkılmış gibi 🫠
uzuncab H_M_ ay evet bugün çantayıda hazırladım kafam rahatladı. Akşama doğruda bi ağrı geldi ne olduğunu çözmeye çalışıyorum 🥲
bsrelif Valla nasıl oluyor bilmiyorum ama hiç hissettirmiyor yani öyle aham şaham olmadığı için anlamıyorum ben galiba 33 haftalık daha hissetmedim
fkurtba uzuncab sancı ağrılı değil ama yalancı sancı dönemine girince yani hafta büyüyünce lavabo ihtiyacı arttı ve bel ağrısı bacak ağrısı yük bindikçe çok ağrılı oluyor doğru dürüst uyku uyumuyorum özellikle de geceleri niyeyse ağrı vuruyo