miram123 busrasrr Çalışıyorum fırsatım yok canım 🌸 devlette beklersen tüm gün işten izin almış olacağım değmez
miram123 cuteregina Ben ilk gebeliğim de yaptırmadım , bu gebeliğimde de yaptırmadım , kesinlikle benim kararım ama .Şeker yüklemesini yaptırıcam
miram123 gebeskapbulba Önce kan veriyorsun sonra içeçeği içiyorsun , içeceği içtikten sonra tekrar kan veriyorsun , böyle hatırlıyorum ben . Eczane bilmiyorum hastaneler veriyor
Cansu424 cuteregina Manisa Şehir Hastanesi’nde sadece şekerli içeceğe ücret ödedik kantinde satılıyordu 125 TL idi.
Cansu424 miram123 ben daha yeni verdim ordan biliyorum. Yani bende doktorun vermesini bekledim ama gidip kantinden satın alın dedi