haylaz95 deletedmom43191 ben doğduğundan beri molfix izotonik sulu sarı paketi kullandım ama baby turconunda dışı beyaz olanını da beğendim ikisini de tavsiye ederim
annekiz6141 deletedmom43191 sleepy aldım büyük kıza da bu bebeğe de kizimda molfix de kullandım ben trendyoldan toplu şekilde alıyorum kendi saticisindan güzel oluyor ya
busbus222_ deletedmom43191 sleepy ve uni beby dönüşümlü kullanıyorum bebiş hangisini bulabilirsem artık djshshs
deletedmom43191 busbus222_ duruma göre baska alırım canim benim bebeklerim öyle pişik misik olmaz hiç pişik yapmadım yani