Rabiakcyy benimde ilk doğumumda oldu. Doktorum büyük tuvaleti yaptıktan sonra duş başlığı ile çatlağı temizle, içinde asla pislik kalmasın yoksa geçmez demişti. Fucidin krem, anestol bir tane daha adını hatırlamadığım krem vermişti.. asla kabız olmamam gerekiyor dedi ve yumuşatmak için şurup vermişti. Eğer geçmez ise o bölgeye botoks yapacak dedi ama dediklerimi uyguladım bir ayda iyileşti.