0cerenk1 Henüz adetim geçmedi kızlar, geçen ay yalancı pozitif görüp yanıldık, bu ay da aynı sorunu yaşamak istemiyorum, ama bozuk mu bilemedim, renk dağılması dışında yanında ufacık silik bi çizgi çıktı pembe.
tosbito 0cerenk1 adetin daha geçmediyse bu kadar koyu çıkmazdı bence. Bozuk gibi görünüyor. Tekrar alıp emin olmakta fayda var 💗
ikizlerkadini 0cerenk1 sabah baska bi test tedarik edip yapsan direk kan versen bu stres en azından geçer belirsizlik nedir bilirim🙄
0cerenk1 lena22 normalde daha önce yaptığımda bir gün bile geçse asla çıkmazdı ikinci bir çizgi, negatifti hep, şimdi böyle olunca bi garipsedim🥹
0cerenk1 SedaAden gogus şişmesi bi de bi kaç kere çok açık pembe ve sütlü kahve akıntı geldi bi kaç gün🥹
anneyim01 0cerenk1 testini yenile glm cok idrar damlatmaylada oluyor sanki bu tur görünüm Yarın tekrar yap at İnşAllah gebesindr☺️ Ben de var hissi yarattı Allah bilirde
0cerenk1 anneyim01 Allah razı olsun canım ümit ediyoruz işte ama ne bileyim çok farklı hissettim bende🥹🙏🏻Yarın eşime aldıracağım tekrar🙏🏻
anneyim01 0cerenk1 aldır kuzum etiketle benide merak ettim Valla başlı başına stres kadınların herseyi Allah yardımcımız Olsun
0cerenk1 anneyim01 vallahi öyle, Allah hepimize sağlıklı hayırlı güzel haberler nasip etsin, hakkımızda ne hayırlıysa onu yaşatsın inşallah🥹🤍🙏🏻
0cerenk1 Eşime söyledim kızlar, alacak birazdan, sabaha karşı tekrarlayacağım testi🙏🏻🤍 umarım güzel haberler alabilirim🥹🙏🏻