asilirem Kızlarr Allah izin verirse Pazartesi sabah doğumum var 3.5 yaşında bi oğlum var ama ona baktıkça ağlıyorum çok duygusalım 😔 Doğumdan sonra yanıma gelicek ama onu bırakıp doğuma gireceğimi bir türlü aşamıyorum ne hissettigimi bile bilmiyorum sizler bu durumu nasıl atlattıniz 😔
12022023 asilirem şuan benimde aynı 3.5 yaşında bı oğlum var bende 12 haftalık hamileyim şimdiden bu düşünce beni çok üzüyor onu bırakıp doğuma gitmek halbuki daha çok zaman olmasına rağmen
semahayall asilirem aynısı yaşanacak , benimde pazartesi 2. Doğumum , 4 yaşında kızım , hem çok duygusalım , hem korkuyorum , karmakarışığım
semanurkc asilirem saatlerim felan var doğuma diğer çocuğum 4 yaşında bu duyguları misliyle yaşıyorum 🥺
Snglshm asilirem yarın sabah doğuma gideceğim kızım 34 aylık ve az önce ağlaya ağlaya uyuttum kızımı çok duygusalım nasıl bırakacağım sabah diye düşünüyorum sürekli bence bu duygunun bir çözümü yok Allaha emanet edeceğiz 🥹🥹 doğumdan sonra ona yetememekten çok korkuyorum elhamdülillah desteğim var ama onun da bana ihtiyacı olacak bebeğin de nasıl yeteceğim diye düşünüp ağlıyorum sürekli Allah yardımcımız olsun inşallah 😢🤲🏻
asilirem 12022023 başlarda yoktu bizde son haftalara gelince oldu Oğlun başından beri hep sevdi konuştu şimdi de anne ne zaman gelicek kardeşim hadi gel vs diye konuşuyor ama bu son iki gün çok değişik ne hissediyor bilmiyorum
asilirem semahayall Rabbim yardımcımiz olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bu günleri de geçiririz
1ogrencianne asilirem bizimsde Allah’ın izniyle 9 gün sonra olacak doğum. Diyorum oğlumu da götürelim akşama kadar dursun ertesi gün yine alıp getirsinler. Aklım hep onda. İnşallah iki evladımıza da güzelce bakacak güç kuvvet versin bizlere güzel düşünelim güzel olsun 🤲🏻
asilirem 1ogrencianne sabah erken gidicegimiz için o uyuyor olucak biraz geç uyanıyor benim oğlum bende babaannesiyle bırakıcam doğumdan sonra gelicekler hemen ama sonra beni orda bırakıp çıkmasını bir türlü aklıma aldırmıyorum 🥺
Ebrar_65 asilirem ben evde bırakıp gittim hastanede yine onları bıraktım diye çok ağladım ama Rabbim dayanma ve sabır veriyor
asilirem Ebrar_65 İnşallah öyle olur ben de bide çocuğu biyere bırakamama sıkıntısı var belki de bu yüzden ekstra zor geldi hiç ayrı kalmadık kontrollerde bile oglumuzlaydık
1ogrencianne asilirem hastane yakınsa mantıklı. Biz ilçeden ile gidecegiz inşaAllah doğum için. Belki sonradan gelirler çünkü bize saat 7.30’a randevu verdi doğum için 🥹
asilirem Ebrar_65 dediğiniz gibi Rabbim inşallah o kolaylığı bana da verir yani bir gece diyorum herkes yaşıyor sonrası güzel olcak diyorum kendimi teselli etmeye çalışıyorum bende
Ebrar_65 asilirem şöyle düşün de ki bir kardeşi olacak ve hayatınız çok farklı olacak yeni bir anlam kazanacak onun için kendini elinden geldiğince üzmemeye çalış her ne dersem diyeyim insanı yine de kendi evladına bakınca onu bırakacak olan düşüncesine olunca her türlü gözyaşlarına hakim olamıyor ama Allah’ın izniyle sonu güzel olacak böyle düşün
sirius8 asilirem pazartesi benim de doğumum var sizin gibi hisler içindeyim oğlum 4,5 yaşında 🥹 kaç gündür sevip sevip üzülüyorum bir yandan düşünüyorum tek çocuk olarak son günlerim onunla bu kadar rahat ilgilenebildiğim son günlerim diye 😞 kendisi de hissetmiş gibi çok bağlı bana son günlerde herşeyi benden istiyor doğumdan sonra bölünmekten çok korkuyorum ve elbette bölüneceğiz Allah yardımcımız olsun 🥺🥺