neso24 Merhaba kızlar sizlere bişey danışmak istiyorum .Ultrasonda bebeğinin üst dudağı büyük görünüyor doktorum ultrasondan falan dedi ama benim sürekli aklımda bu durumda olan yada daha önce yaşayan var mi?
Hamileanne neso24 ayrıntılı utrasonda çıkar eğer bi sorun varsa ki bence yok ultrason da bütün bebeklerin dudakları bal duduk gibi çıkıyor canm bence kafana takma
neso24 Hamileanne ayrıntılı ultrasonda baktık bi sıkıntı yoktu canım ama sanki bize büyük gibi geldi teşekkür ederim cevabın için
Hamileanne neso24 o zaman birşeyi yoktur annesi hiç kafana takıp hamileliğini zehir etme. Benm yeğenmde ultrason da dudakları öyleydi doktor adını baldudaklı koymuştu😂 hem intden bak bebek ultrason fotolarına nerdeyse hepsi aynı canm 🙂