bebekyeni gecmıs olsun benimde 10 haftalıkkrn çok yoğun pıhtılı bir kanamam olmuştu kese arkası kanama alanı var demişti doktor progestan kullandım 1 hafta sonraki gittiğim kontrolümde kybolmuştu vücut kendiliğinden emmiş. Sizinde öyle olur inşalllah 🤲 ama hep yattım ben çok dınlendim o 1 hafta içinde sizde bol bol dinlenin geçer inşallah hıc moral bozmayın. Şimdi 31 haftalık oldum