zelihacun Ben gittiğimde alttan muayne ettiler kese gözüküyor dedi gebelik var dedi haftasını söylemedi ama
buketdeniz19 zelihacun 6+1 de kalp atışını görmüştük doktor dinletmemişti ilk haftalarda zararlı diye canım
mervekalkann zelihacun 6+2 de karından duyamadık vajinal ultrason ile duymuştuk o zamanlar. 5+0 da da karından keseyi görmüştük.
portaka Ay çok sevindim. Allah kucağınıza almayı nasip etsin 💕 çok konforlu ve stressiz bir gebelik geçirmenizi dilerim
zelihacun mervekalkann bana haftamı demedi ama bana göre şuan yarın 6 haftaya girecem 3 gün sonrada çarşamba günümuaynem var bakalım ne dicekler
mervekalkann zelihacun tamamdır o halde çok normal şuan duyulmaması dediğim gibi benim 6+2 de karından duyulmadı vajinal ultrason ile anca duyulmuştu.