birbebekkkk Eşim jandarma personeli bir senedir icra borcu ödüyor maaşın 4/1 i kesiliyor . yedi senesi doldu sözleşmesi bitiyor yenilemeyi düşünmüyor tazminat alacak tazminat icraya kesiliyor mu acaba yoksa direk kendisine mi yatıyor bilgisi olan var mı???
Sezei birbebekkkk kuzum şimdi şöyle ki eğer alacaklı kurum veya kişinin bundan haberi olursa genel anlamda banka hesap haczi konulmasını talep edebilir paranın büyük bir kısmını tazmin edebilmek adına çünkü bazı durumlarda eşinin adına herhangi bir hesap açıldığında eğer alacaklı dosyaya bu maddeyi eklerse direk haciz edilebilir
sucukluyumurta07 birbebekkkk maaş haczine avukat yazmıştır. Doğacak tüm haklarına diye. Alacagı tazminat vs. Yani en azından ben öyle yapıyorum. Öyle olunca tazminatından dosyaya aktarılıyor. Başka bankaya yatsın yazmıs bir arkadas onunla alakası yok tazminatın
Sezei birbebekkkk eğer bu para elinize geçsin istiyorsanız farklı bir şahsın banka hesabına yatması gerekir ama sizin durumunuzda bu pek mümkün değil şu an devlet memuru olarak gözüktüğü ve görev yaptığı için devlet maaş promosyon ek ödenek tazminat vs aklınıza gelebilecek her türlü ödemeyi işlemi kişi üzerinden yapar anlayacağınız o para eşinizin adına yatacak eğer dosyada aşağıdaki maddeler yoksa ve şanslıysanız para bir ihtimal size kalabilir veya büyük bir kısmı tahsil edilip bir miktar size kalabilir farklı banka vs bunlar sadece sizi uğraştırır anlayacağınız
Sezei sucukluyumurta07 ben evlendiğim dönem bankada çalıştım bir süre eğer alacaklı kişi veya kurum dediğiniz gibi doğacak tüm haklarının haczini eklemediyse dosyaya yatan tazminat vb.gelir ödenekler farklı değerlendiriliyor ki şöyle bir durumda var bu demek değil ki dosyada böyle bir madde yok para borçluya kalacak ve tamamen güvende ödemenin yapıldığı hesabın bağlı olduğu bankaya farklı bir hesapta para olduğuna dair bildirim gidiyor alacaklı bu parayıda talep etme hakkına sahip tamamen karşı tarafın insafına bağlı bir durum aslında
birbebekkkk Sezei anlatımınız için çok teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu en azından acaba mı demeyiz ona göre hareket ederim teşekkür ederim ✨
Sezei sucukluyumurta07 bencede ya bu tarz dosyalarda çoğu yazdırıyor haklı olarak birşey diyemiyorum yani