betaaaasx İyi akşamlar makat geliş olup normal doğum yapan varmı veya devlette makat geliş olunca sezeryana alıyorlarmı yada normal mi doğum yaptırıyor devlet 32 haftalığım makat geliş bebek
guzelmom betaaaasx 36+4 de makat gelis suyum geldiği için acil sezeyan doğum oldu devlette ilk cocuksa hiç riske atmayız dedi devlet
halie betaaaasx makat geliş bebeklerde tabikide norml digum mümkün değil direk sezeryan diyo zaten doktor
tupbeybi betaaaasx spinning babies egzersizleri var araştır, daha zamanı var döner bence. Makat doğum yaptıran doktorlar var bu arada
fkurtba betaaaasx devlete giden arkadaşımın bebek 32 haftada makat gelişiydi 39 haftasına kadar beklediler dönmedi mecbur sezeryan gün verildi
rjnklb Devlet sezeryan yapıyor öyle olunca ama daha süresi var dönmesi için çünkü sürekli hareket ediyor bi baktın 36 37 haftalıkken döner
betaaaasx annelikoo 28de de makattı 32dede makattı bakalım 2 hafta sonra gidicem sizinki nasıldı hep mi makattı yoksa sonra mı döndü
aysegulozak betaaaasx yapiyor benm 35 haftada sancim baslamisti kizim makat gelisti acikligim varmi yokmu konturol ettiler surekli ama makat gelis olmasi sadece sezaryani onaylatmiyor acilman olmucak makat gelis olcak birde sancilarin devam edicek oyle olunca aliyolar