esrauydaci Acilde bir kere açılma muayenesi yapmışlardı çok acıdı çatı muayenesi de o kadar acıyor mu doktor 37. haftada yapacağını söyledi
byznrgkcn Acilde yaptıkları benimde canımı acıttı ama doktorumun yaptığı hiç acıtmadı anlamadım sokmasıyla çıkarması bir oldu zaten parmağını, açılma yok dedi , yani yapan kişiye bağlı değişiyor demekki hemşireler fazla zorluyor
mete_ Hiç acımadı çok sakin ve rahat olucaksın nefes alıp ver kısa kısa bir de çok gereksiz aslında yaptırmayabilirsin çünkü o doğum sürecinde anında gelişen birşey Allah tarafından iki kemik esniyor açılıyor zaten dar veya geniş olması anlamsız gereksiz bişey dar olursa bile o doğum anında belli oluyor