Merhabalar, bugün yaptırdığım beta hcg testi sonucunda hamile olduğumu öğrendim. Bir yıldır istiyoruz ancak bu ay hiç beklemiyordum çünkü yumurtlamama bir gün kala kanamam başladı, lekelenme şeklinde. 11 günün sonunda doktoruma gittim bir test yapalım ona göre ilaç yazıyım dedi. Testin sonucu 113 ve reglime daha 6 gün var. Şoktayım ancak kanamam da devam ediyor. Hafif ağrı da var. Bu şekilde gebeliğini öğrenmiş yada bu şekilde hamileliği başlamış biri var mı? Çok tedirginim, tutunamayacak diye çok korkuyorum. 1 yıl önce bir dış gebeliğim olmuştu. Öyle olur diye de korkuyorum. Pazartesi günü tekrar kan vereceğim.