dogam53 Ağustosun ikinci haftası nasipse doğum yapacağım , sizler neler aldınız yenidoğan kıyafeti olarak :/
bahar1995 dogam53 bende inşallah öyle olucak suanlik herşeyi tam sadece hastane çıkışı birde bezi eksik onları almadım 😊
dgngr dogam53 2 takım, 2 hastane çıkışı 5 li, 11 tane galan zıbın aldım. Bedenler 6 aya kadar karışık
dogam53 bahar1995 Henüz bir kaç kıyafet aldım bende ama ilk olarak neyi kaç tane alacağım bilemedim . Ağustos malum sıcak 😕
bahar1995 dogam53 baya aldım ya 15 20 tane zıbın aldım üç muslin battaniye bir tane normal battaniye birde peluş battaniye aldım çorap 6 7 çift aldım sıcak olurda diye az aldim
dgngr dogam53 Temmuz ortası bekliyorum. Full zıbın giyer zaten. Zıbınlar sıfır kol. Diğerleri uzun kol. Tulum aldım 2 tane. Onlar da uzun kollu