8 haftalık gebeyim 112 kiloyum. İki doktora gidiyorum. Doktorlardan biri kilomdan dolayı pıhtılaşma riski var diye kan sulandırıcı iğne ve coraspin iç dedi. Diğer doktor gerek yok coraspine dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Coraspin i ilk içtiğim gün biraz lekem geldi. Ara ver dedi doktor şimdi biri başla tekrar diyor biri gerek yok diyor. Ne yapmalıyım? Benzer durum yaşayan var mı?