Kızlar benim testim dpo10 da silik çizgi çıkmıştı köydeyim şu an kars digordayım burdaki devlet hastahanesine gittim hamileliğe idrar tahliliyle baktılar beta burda bakılmıyor karsa gitmen gerekiyor dedi ama karsta bi tık uzak birde orda da kan alıp almama durumları da var gidemedim idrar tahlilimde hamile çıktım bu arada ben de 5 tane test aldım 2 günde bir koyuluk takip edicem mecbur 13ünde İstanbula gidiyorum 15inde sağlık ocağına randevu aldım o zaman 5+1 haftalık olacak adetim 1 hafta gecikmiş olacak geç kalmam dimi ne yapıcam ki ben ya😕