Öncelikle sağlıklı olması herşeyden önemli ama 16 ve 18 haftalarda 2 farklı doktorun kız demesiyle baya kıza hazırlamıştım kendimi zaten bi oğlum vardı doğal olarak kız istiyorduk ama bugün detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendim üzülmedim ama çok şaşırdım ve hayallerim yarım kaldı tabi 🥹🥹