Senayerva hayır değil . Bizim de eşimle aramızda uyuşmazlık var testler negatif çıktığı için gebeliğimde iğne vurulmadı doktorum gerek görmedi oğlum 2 ay 20 günlük hiçbir sağlık problemi yok çok şükür sadece doğumdan sonra bana iğne vurdular diğer gebeliklerimi koruma amaçlı oğlumla benim aramdada uyuşmazlık var üstelik oğlumda babası gbi pozitif kan gruplu Bebeğime doğumdan sonra iğne vurulmadı Sarılığı olmadı düşük kilo ilede doğmadı 3.960 gr dünyaya geldi