Bende çift yumurta ikiziyim annem normal doğum yapmış bizi ilk ben gelmişim 5 dakika var kardeşimle hele onda hiç bişey anlamadım diyo 2,5 kilo doğmuşuz ikimizde her bünye aynı değildir tabi bence doktoruna güven imkanın varsa normal yap tabi doktor riskli derse öncelik senin ve bebişlerinin sağlığı olmalı bi avazda gelsinler inşallah 🙏❤️