36 + 5 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı kan tahlilim de kan pıhtısı düşüşü görüldü 122.000 değerinde doktorum da dahiliyeye yönlendirdi eğer çok fazla düşerse riskli olur onu kontrol et dedi perşembe günü de kontrole çağırdı ben de dahiliyeye gidip rica ettim hamile olduğumu söyledim sağ olsunlar baktılar bir sürü kan alındı Hemograma yönlendirecekler pazartesi günü tekrar gel dediler çünkü sonuç hemen çıkmazmış inşallah güzel sonuç çıkar bu durumu yaşayan var mı nasıl bir tedavi uygulanıyor sonrasında ne oluyor kan pıhtı düşüşü ne demek hiçbir şey bilmiyorum dahiliye doktoru da değerin çok fazla düşük değil dedi sadece takip amaçlı bakılıyor büyük ihtimal yine de kanına bakılsın dedi mikroskopla bakılacakmış pazartesi günü