Ben doğum hikayeleri okumayı seviyorum o yüzden kendi doğumumuda yazmak istedim
Doğum yaptığıma 2 gün oldu
Pazar akşamı hafif sancılarım başladı, pazartesi zaten muayenem vardı gittim alttan muayene etii doktorüm ve 1 sm açıklık var dedi. Yolları yumuşatmak için bi ilaç yazdı ve onü ben eve gelince akşam 1 kez içtim. O gün eve geldikten sonra dinlendim ve yürüyüşe çıktım sonra, bolca yürüdum. Sancılarım devam ediyordu düzenli ama hafif sancılardı, dinlenince hissediyorum ama yürüduğumde neredeyse hissetmiyordum. Ben doğuma kadar çok enerjiktim, hep çok hareketli hâldeydim sürekli bir şeyler temizlik falan yada başka bişey yapıyodum, dinlenirsem sıkılıyordum. Salı gündede evin her detayını temizledim camlara kadar sildim sancılarım var düzenliydi. Sonra ikindi namazından sonra pazara ve markete bile gittim, eve gelip turşu yapmak için hazırlık yapıyodum saat 21:30 gibi sancılarım sıklaştı doktorumu aradım bi saat kadar bekleyelim dedi ve ben egzersizler yapmaya başladım. Pilates topundada hareketlar yaptım hep, durmadım. Sancılarım sıklaşıyodu ama azalmıyodu. Doktorüma sancıyı evde çekip sonra hastaneye gitmek istediğimi söyledim ve ılık düş aldım, sancılarıma çok iyi geldi. Saat 1 gibi hastaneye gittik alttan muayene edip sande tam’a yakın açıklık var nst çekip doğuma alırız dediler. Doğuma alındım ve 4-5 ıkınmada saat 2 gibi oğlümü kucağıma aldım ve o an Allah’a çok çok şükürler ettim bana böyle kolay doğum nasip ettiği için 🥲 doktor hanımlarda çok güzel desteklediler beni prenses doğum yaptın dediler, onlarada ayrıca çok teşekkürler ettim beni böyle desteklediler. Az yırtılma oldu ama en önemlisi ikimizde çok iyiyiz elhamdülillah 💕