rk_waiting Regli öncesinde son iki üç aydır kahverengi lekelenmem olmaya başladı. Dpo11 civarı. İnternette luteal faz yetmezliği olabileceği ve gebeliğin oluşmasına zaman kalmadığı yazıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı
nazifeeeeeeeeee rk_waiting bende senin gibiydim adetim önce kahverengi akıntı ile gelirdi. Kürtaj sonrası erken kahverengi lekelenmeler yaşadım ama sonradan düzeldi. Bende senin gibi araştırmıştım doktora da söyledim ama bunun için ekstra bir şey yapmadı
rk_waiting nazifeeeeeeeeee ben de yerleşme kanaması sanıyordum o yüzden doktora hiç söylemedim şimdiye kadar. Pazartesi randevumda söyleyeceğim ama tedirgin oldum baya