Selamlarrr, düşükten sonra 2 regli bekledim.
tekrar denedim, bat 9 haziran evde test yaptık silik 2. çizgi çıktı. Bugün kan verdim.
Size şunu sormak istiyorum;
bat 9 haziran sat 18 mayıs dolayısıyla bu gebelik çook yeni ama belirtilerim vardı test yaptım. Şimdi kan tahlilinde çıkarsa doktora gitmeli miyim. Gitmek istemiyorum çünkü beta takibi yapmak çok stresli aynı zamanda keseyi göremicek moralim bozulacak. Ama gitmek istiyorum çünkü bu sefer bebeğin tutunması için belki kan sulandırıcı progestoran ilaç vericek kafam karışık