Kızlar gebelik elde edemedim 1 yılı geçti 3 aydır kist tedavisi gördüm visanne diye ilaç kullandım tam kontrol altına aldık artık sadece 3 buçuk cmlik çikolata kistim kaldı gebelik denerim tekrar diye düşünürken doktor 3 ay da doğum kontrol hapı kullan iyice baskılayalım dedi sonra hamile kalman kolay olur falan dedi başka doktora mesaj attım özel doktordu o deneyebilirsin öncelik gebelik olmalı benim görüşüm dedi sonuçlarımı kist ultrason görüntüsünü falan atmıştım ne yapmalıyım ben sizce ben gebelik istiyorum 3 ay daha kullanırsam bu ilacı tekrar gebelik denersem 2 yılı bulucak tabi kalırsam o da kesin değil Allahın işi AMH testi verdim bugün birde 🥺🥹🥹