mamaofaa ben lara 2 kullanıyorum diğerini bilmiyorum ama çok rahat ekstra aparat alıp anakucağını taktım bi süre öyle kullandım şuan normal kullanıyorum tek elle kapanıyor ve açılıyor hafif kolunuza asmak için bi askısı var bi kolumda bebeğim bi kolumda araba taşıyabiliyorum altında iki tane de gözü var sadece çift yönlü değil zaten bebeğim dışarı bakmayı çok sevdiği için çok ihtiyacım olmadı açıkçası