lokismommy bartu_bartu 19.haftamdayım hep domates aşerip yedim ama tuzlamadan ye bence bende ödem olmaya başladı 🥲🥲🥲
zeyzeynur bartu_bartu 3 haftadır öyleyim kah ısıra ısıra yiyorum kah tavada eritme olarak pişirip yiyorum domatese doyamadım resmen
temmuzonbir bartu_bartu ben bi kaç gündür çok yiyorum ama aşermedim midemi bastırıyor tuzlayıp yiyince doktorum aşırıya kaçma domates alerjeni yüksek bir besin dedi Malesef bende alerjik biriyim azalttım o yüzden
seeeeraapppp bartu_bartu ayyy bende birtek ben öyle sanıyordum erkek bebeğe hamileyim normalde çok domates yemem ama hamile olduğumu bilmeden önce bile markette domates miss gibi kokuyordu aşırı derece domates bende yiyorum
asliyorgun bartu_bartu canım valla ilk çocuğum erkek domates hiç canım çekmezdi. Yengemin de ilk çocuğu erkek o domatesten nefret ediyordu midesi bulanıyordu. Bunlar teori işte bakalım😄
lokismommy bartu_bartu hiç duymadım ama tuttu demek ki bende😅senin cinsiyet ne zaman belli olursa yaz buraya domates aşerniştim diye😍
ikincianalik bartu_bartu özellikle çeri dometes ve kaşar fazlasıyla yiyorum ara öğün gibi gidip gelip ağzıma atıyorum 🤭🤭