1234smgl Kendimi çok iyi idare ettim bu zamana kadar ilk oğlumu 36 haftada kaybettim ikinci gebeliğim çok zor geçti sağlıkla 36 haftada kucağımıza aldık şimdi kızıma hamileyim yarın 36 hafta olucaz 22 haziranda doğum olucak ama çok heyecanlıyım korkuyorum nasıl olucak diye 36 haftayı h geçmedim bebeğe birşey olucak diyede çok korkuyorum öyle
Blueeberryy 1234smgl kotuyu dusunme sağlıkla kucagina al insallah🤲🏻 bu dunyada yiyecek ekmegi varsa dogucak kimse bisey yapamaz bende ilk gebeligimde hep aklima kotu seyler getiririyodum korkuyodum keyfini cikaramadim hamileligimin 🥲
1cey 1234smgl her an bir şey olabilir, 38de de doğduğu zaman da, öyle düşünme yani. Endişe kaygı haliyle oluyor ama kendine çok yüklenme. Allah korur, dua et, dikkat et de kendine tabi 🙏🏼
dgngr 1234smgl başın sağ olsun. Ben de 34+5 haftalık hamileyim. Kansızlığa, susuzluğa , beslenmene, hareketlerine dikkat et. Plesenta ve kordon uzunluğuna dikkat et doktora sor. Doktorun sözünden çıkma. Allah izin verdiği kadar yaşıyoruz
1234smgl Blueeberryy gerçekten öyle Allah emanet biz bilmiyoruz görmüyoruz bu zamana kadar korkusuz güzel geldim ama bakalım sağlıkla gelsin inşallah
ikiemanetinannesi 1234smgl ilkinde 34 de doğum yaptım seni çok iyi anlıyorum 34. Haftada korkularım başladı hele de 34+3 saat 9 a 10 kala ağladım stres yaptım o korku tekrar geldi. Ama şimdi 36. Haftadayız iki haftaya doğum olacak.. Allah bize ne yazmışsa onu yaşıyoruz canım sağlıkla gelsin inşallah bebişler
1234smgl ikiemanetinannesi sende mi kayıp yaşadın 😔😔 çok şükür sağlıklı evlatlarımız var inşallah bu evlatlarımızada sağlıkla kavuşalım 🙏
ikiemanetinannesi 1234smgl kaybım olmadı canım erken doğum korkusu diyeyim . Yoğun bakım sürecim yaklaşık bir ay sürdü stresli zor zamanlardı . Elhamdulillah öyle sağlıkla gelecekler inşallah 🤲🏻içi ferah tut bu zamana kadar gelmişiz bak ne güzel