Merhaba arkadaşlar 36+4 haftalık gebeyim geçen bayramda acile gitim ilk doğumdan kalma açıklık varmış ve sancılarım hafif çıktı bu günlerde aşırı rahatsızım rahatsızlığım da afedersiniz rahim kısmına aşırı baskı var biraz otursam kalktığımda ağrı giriyor bebeğin hareketlerini de rahim de hisetim beni gören karnın aşağıya düşmüş doğumun yakın diyorlar
İkinci doğumum olucak cinsiyeti de erkek normalde erkekle geç gelir ama bilemiyorum artık siz bu duruma ne diyorsunuz yorumlarınızı merakla bekliyorum 🌺