Duygukorkmaz Merhaba kızlar ben 29haftalık hamileyim bu zamana kadar tıp merkezinde kontrollerimi takip ediyordum doktorumdan çok memnunum fakat tıp merkezi olduğu için acil birsey olsa yenidoğan yoğun bakımı yok esencan hastanesi evime çok yakın orda tavsiye edebileceğiniz doktor var mı doğum yaptınız mı
badeninannesi Duygukorkmaz canım ben Levent beye gidiyorum doktorumdan çok memnunum hem akademik olarak çok bilgili hem de çok güven veriyor güler yüzlü ayrıca tüp bebek alanında da uzman öneririm sana
Ezgimoms Duygukorkmaz canım görümcem Ayhan beyde doğum yaptı çok memnundu gerek bebeğin gelişimi gerekse kendi sağlığı açısından bende ona gitmeyi istedim ancak eşim bu konuda biraz hassas bayan doktor tercihi olduğu için biz Esenler medipole gidiyoruz olanakları ve fiyatı gayet uygun ordada şehruz hanım dalında başarılı tavsiyelerin bu yönde
Kdrklc0 Ahmet Mahmutoğlu hiç henüz muayene olamadım ama telefonda konuştuk gayet kibar bi doktordu tavsiye üzerine gidicem zaten haftaya inşallah bakalım 😊
Duygukorkmaz Normal doğum 1080 dedi sezeryan istersen 1570 dediler ve doğum saat kaç olursa olsun kendi doktorun giriyor başka bir doktor girmiyor doğumuna dendi Birde fotoğraf çekimi sordum albüm istersen 500 istemez isen 350 TL imiş Kdrklc0
Duygukorkmaz Kdrklc0 evet bende yüksek bekliyordum açıkcası bana da normal geldi işte doktoru düşünüyordum ona da sanırım levent beye gidicem 2 hafta sonra
Kdrklc0 Eşimin ablası Doğum yapmış Ahmet beyde bide riskli gebelikti ondan duyduğum kadarıyla çok memnun kalmış Ahmet beyden bide 1999 senesinden bu yana esencan hastanesinde çalışıyormuş önümüzdeki haftalar gitçem muayeneye işte bakalım Telefonla konuştum direk özel numarasını verdi muayene olmadan yani baya ilgiliydi
Duygukorkmaz Canım şehruz hanımda benim yengem de doğum yaptı hastane güzel evet ama bana çok uzak kontrole gitmem gerektiğinde otobüsle gitmem en az 1.5 saat falan oluyor uzak olduğu için düşünmedim orayı Ezgimoms
Ezgimoms Duygukorkmaz birde kuzum hastanede indirim yapıyorlar esencanda ,gorumcemin kaynanası bir sitede oturuyordu ordaki insanlara Yüzde bilmem kaç indirim oluyor dedi sizde bir sorun nerelere indirim yapıyorlar bilgin olsun fazla para verme ayrıca görümcem ilk doğum yaptiginda kan testi istemişler uyusmazlikla ilgili ilk doğumda fazladan test isteyebiliyolar sen bilinçli olunca sıkıntı olmaz
Duygukorkmaz Ezgimoms evet canım memnun kaldık normal doğum yaptı yengem hastane de bir gece kaldı zaten o gece de ben vardım hemşireler falan da baya ilgiliydi sadece yengemin biraz sancısı oldu 3 tane dikişi vardı onda da küçük bir ağrı kesici serum taktılar geçti bir sorun yoktu yani ben de yakın olsam gidicem ama yakın değil. Bana maalesef birde şuan geçerli mi bilmiyorum ama çocuğun 1 yıllık muane ücreti de ücretsiz oluyor kontrole gittiğinde muane ücreti vermiyorsun sadece tahlil falan isterse onu ödüyorsun