sarumervee
Kuzum youtube da bir doktordan görmüştüm sıvısı az olan hamişlere elma ve havuç suyu karıştırıp bir bardak iç diyorlarmış, suyu ne kadar içiyorsun, forumda görmüştüm galiba amniyon sıvısı üç saatte bir kendini yeniliyormuş belli bir haftadan sonra yudum yudum üç litre için diyorlar ama bende içemiyorum iki zor oluyor. Ama ara öğünlerimde Ayran kefir vs içiyorum Sudan sayılır mı bilmiyorum.