merve_tp Kızlar size de oluyor mu? Birden enerjim düşüyor tansiyonum düşmüş gibi sanki aşırı aç kalmışım şekerim düşmüş gibi. Dün hastaneye gittim beklerken soğuk soğuk terledim uzanma ihtiyacı hissettim: Tansiyonuma baktığımda her şey normal
cansukccc merve_tp ben sıcaklardan olduğunu düşünüyorum iki dk iş yapiyim dedim küt gittim camlar açık ama evin hala sıcak olduğunu düşünüyorum 🥵
gozdeguzel merve_tp bana da oluyor ya bir anda bir mide bulantısı geliyor sıcaklık basıyor soğuk terliyorum 3 5 dakika içinde geçiyor herhalde hamilelikle alakalı bir durum
gvnrzz merve_tp ayyy aynısı. sanki kanım cekiliyor. Oldugum yere uzanmak istiyorum imkanı yok ne oturabiliyorum ne ayakta durabiliyorum. Ne tansiyon cıktı ne seker. Sanırım kanım düşük o sebep oluyor buna. Artık dısarı cıkmaya da otobüse vs binmeye de korkuyorum cünkü iki kere bayılacak gibi hissettim kendimi
alicsyndrome merve_tp Evet 30lardan sonra başladı bende de baygınlık geliyo böyle gözüm falan kararıyor yataktan kalkınca doktorum progestandan oluyodur dedi ama 🤷🏼♀️
pinkolojii gozdeguzel tamda şu anda midem bulanıyor, böyle bir baskı var, acayip sıcak İstanbul’da daha 25 haftalığız, nasıl geçecek bu yaz bilemiyorum 😅😊
Anneadayiozlem Evet bende de ara sıra oluyor özellikle ayakta kalınca ve ocağın başında daha çok sıcakla beraber hareketsiz kalma etkiliyor herhalde benimde şuan 32+0
esra040 Bende 27+6 dayım ve gerçekten demin soğuk soğuk terledim aniden üzerime yorgunluk çöktü bi uyku bastı